Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Martynos
Moderator
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mełgiew
|
Wysłany: Sob 11:57, 07 Lis 2009 Temat postu: Czasoumilacz |
|
|
Mam duży problem. Moja mama ma dwa numery komórkowe w Plusie. Drugi jest używany w moim telefonie tymczaswo, bo mam kartę w Playu. I Jest problem: oto SMS:
nr:119119
Treść:Pobrana została opłata cykliczna za Czasoumilacz.
Inny SMS od tego samego numeru:Przypominamy o doładowaniu konta. Usługa Czasoumilaacz nie zostanie przedłużona na kolejny okrez ze względu na wygaśnięcie ważności konta.
Nie mam zielonego pojęcia skąd się to wzięło. Jak wyłączyć tą usługę?
Proszę o szybką odpowiedź.
Problem został rozwiązany. Oto jak wyglądało:
Wysłałam SMS pod numer 80333 o treści:Dezaktywacja. Zostało zadane pytanie:Czy na pewno chcesz, aby twoje konto zostało dezaktywowane? Odpisałam:TAK Odpisali:?Dezaktywacja konta została przeprowadzona pomyślnie
PROSZĘ O ZAMKNIĘCIE TEMATU
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Martynos dnia Sob 12:09, 07 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dominikus
Administrator
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 19:22, 07 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Widocznie Twoja mama musiała kiedyś przypadkowo włączyć usługę i zapomniała ją dezaktywować , jeszcze raz przed zamknięciem tematu podam treść SMS jaką należy wysłać aby wyłączyć czasoumilacza dla tych co maja podobny problem. nr 80333 o treści:Dezaktywacja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|